01/

• volwassenen en senioren

• angst en depressiesymptomen

• chronische ziekten

• omgaan met de veranderende levensomstandigheden

• psycho-educatie

02/

Beschikbaarheid

• donderdag en vrijdag

• na afspraak

04/

Tarieven

• sessie van 1 uur

• 50 euro​

Jasmine Van HERPE

Klinisch psycholoog

Iedereen heeft er wel al eens van gehoord: mensen die een mindere dag hebben, angst hebben voor iets, last hebben van stress, zich moeten aanpassen aan veranderende omstandigheden, de diagnose krijgen van een ziekte of fysieke beperking. Maar wat als het bij jou geen mindere dag is, maar mindere weken of maanden? Of je angst of stress je beperkt in het dagelijks functioneren? Het aanpassen aan veranderende levensomstandigheden niet verloopt zoals je verwachtte? Wat als het hebben van een ziekte of beperking moeilijkheden geeft in je dagelijks leven en het zoeken naar hoe je ermee omgaat niet vlot?

Soms kunnen de situaties die op jou afkomen overweldigend zijn en zeer veel energie vragen. Samen kunnen we op zoek gaan naar een manier om jouw doelen terug mogelijk te maken zodat je optimaal kan leven.

Ik ben erkend door de Belgische Federatie van psychologen (erkenningsnummer 952122655).

Ik neem regelmatig deel aan studiedagen of vormingen en volg super- en intervisie.

info@gezondheidspraktijkwetteren.be

ENKEL OP AFSPRAAK 0479/52 25 74